Продажі і комунікації
РозпочатиОпис курсу
Курси з продажів – відносно новий для України, але дуже важливий та популярний напрямок навчання. Кваліфіковані фахівці з продажів і комунікацій є затребуваними практично в усіх сферах, адже продається не тільки різноманітна продукція, але й послуги, інтелектуальна власність. У давнину в родинах купців мистецтво укладати вигідні контракти, спілкуватись з покупцями передавалось від батька до сина. За радянських часів продавців навчали переважно товарознавству, обліку, а мистецтво взаємодії з клієнтами зводилось до лозунгу: «Покупець завжди правий!». Сьогодні навчальні заклади готують не просто продавців, що стоять за прилавком або у торговому залі, а менеджерів з продажу, що є не стільки товарознавцями, скільки психологами. Одна з найважливіших складових їх професійної діяльності – взаємодія з клієнтами. Саме цьому навчають тренери наших курсів з продажів, адже їх повна назва – Продажі та комунікації.
Для кого корисні курси з продажу
Основна цільова аудиторія курсів з продажу від Освітнього Хабу:
-
менеджери відділу продажів виробничих компаній різноманітного профілю;
-
менеджери з продажу послуг, фахівці по роботі з клієнтами;
-
продавці-консультанти, що працюють в торгових центрах, магазинах;
-
люди, що займаються прямими та телефонними продажами, мережевим маркетингом, будують власний бізнес.
Програма курсів з продажів орієнтована переважно на початківців, що опановують нову для себе сферу, хочуть отримати престижну та затребувану спеціальність. Курси з продажів допоможуть випускникам навчальних закладів відповідного профілю за короткий час освіжити та систематизувати отримані теоретичні знання, виділити з них головне та доповнити практичними навичками. Також вони будуть корисні для молодих спеціалістів, що вже працюють за спеціальністю «менеджер з продажів» та прагнуть удосконалити власні вміння, прокачати навички, підвищити ефективність роботи.
Не завадить пройти курси з продажів і будь-якому спеціалісту, що зацікавлений у працевлаштуванні, або приватному підприємцю у пошуках замовників, клієнтів. Адже знання, вміння, здібності – це теж товар, який потрібно вигідно продати.
Чого навчають на курсах з продажу
Для початку на слухачів наших курсів з продажів чекає трохи теорії, перший модуль присвячений історії та філософії продажів. Ці відеоматеріали допоможуть усвідомити, наскільки важливою та серйозною є справа, якої ви навчаєтесь, оцінити перспективи, які відкриваються перед успішними менеджерами після закінчення курсів з продажів.
Наступні модулі присвячено знайомству з ключовими поняттями теорії продажів та відпрацюванню практичних навичок. Зокрема, слухачі дізнаються:
-
який шлях проходить покупець від моменту першого знайомства з комерційною пропозицією до здійснення покупки та як провести його цим шляхом до кінця;
-
які чарівні слова допоможуть встановити контакт, завоювати симпатії клієнта, заохотити до подальшого спілкування та яку роль відіграє у цьому спілкуванні невербальна комунікація;
-
як зрозуміти, що насправді потрібно клієнту, та зробити влучну пропозицію;
-
як правильно побудувати маркетингову комунікацію, щоб переконати покупця у вигодах та перевагах продукту, який ви презентуєте;
-
чому виникають усвідомлені та неусвідомлені заперечення, що таке справжні та несправжні заперечення, як їх розрізнити та правильно відповідати на кожне заперечення, щоб кінець-кінцем переконати клієнта у доцільності оборудки.
Наші курси з продажів поєднують риси лекцій та тренінгу, а проводять їх тренери, що не просто переказують глави підручнику, а діляться чималим власним досвідом у сфері продажів та комунікацій.