У цьому блоці інформація та практичний матеріал поданий в форматі гри. Головний герой – це представник однієї із професій майбутнього (загалом підготовлено 10 таких професій), при цьому, дитина допомагає герою проживати один із робочих днів обраного представника, виконувати ті завдання та приймати ті рішення, які передбачає виконання обов’язків тієї чи іншої професії.
Таким чином, основна увага малюка зосереджена на двох фокусах:
· Перший – розуміння дитиною себе (що подобається, а що ні; до чого є хист, потенціал, талант і т.д.);
· Другий – навколишнє середовище з усіма його вимогами: знання професій, ринок праці, проблеми світу, котрі потребують вирішення.
В результаті, подача матеріалу та знайомство з професією у такому форматі допомагає дитині визначити соціальну роль представника даної професії (наприклад, урбаніст розробляє план міста, реабілітолог допомагає людині стати на ноги після травм і хвороб і т.д.), а батькам - зрозуміти чи є внутрішній потенціал (талант, здібності) і бажання дитини опановувати її шляхом професійного навчання у майбутньому.
Адже, ідеальна професія знаходиться на перетині двох фокусів (з однієї сторони, подобається дитині, бо є необхідні здібності та потенціал в даній сфері; а з іншої сторони – є попит на ринку праці, адже представник професії допомагає вирішити проблему, що виникла, шляхом індивідуального підходу (окремій людині) чи соціального вкладу (групі осіб).
Разом з цим, проходження уроків всього блоку сприяє освоєнню дитиною дидактичних матеріалів різних наук та сфер (з географії, зоології, історії, фізики, хімії, біології і т.д.), за допомогою яких у дітей формується уявлення про світ і про місце людини в ньому.